FAQ

Tak, możemy dokonać oceny na podstawie cyfrowego zdjęcia w ciągu 24 godzin. 

Zalecamy przegląd przynajmniej co 3 miesiące.

Tak, zalecamy. Po dokonaniu naprawy naklejamy własną naklejkę z numerem 1. W przypadku ponownej naprawy przyklejamy 2, przy kolejnym uszkodzeniu zalecamy wymianę słupa na nowy.

  • 2005 TNO, Holandia
  • 2007 Dr. Möll, Niemcy
  • 2009 Technical University Brookes, Oxford Wielka Brytania
  • 2010 X-ray Test Bayer Technology Services, Niemcy
  • 2011 Technical University Brookes, Oxford Wielka Brytania
  • 2011 Technical University Barcelona, Hiszpania
  • 2011 Dekra Certification, Niemcy
  • 2011 Packer Engineering Illinois, Stany Zjednoczone
  • 2017 Bureau Veritas, Holandia 

Aktualnie czas oczekiwania na naprawę wynosi od 3-4 tygodni. Jeżeli nasi pracownicy są w pobliżu, wówczas możliwy jest krótszy termin.

Niestety nie, aby naprawić słup musi on być przymocowany do regału, tak aby nasza metoda mogła zadziałać. Naprawa odbywa się przy pełnym obciążeniu, jeśli słup jest zdemontowany nie jesteśmy wstanie go naprawić.

Tak, po naprawie będzie miał taką samą nośność jak przed naprawą. 

Nie, w większości przypadków nie trzeba! Wszystko zależy od uszkodzenia.

Nie, nasza metoda nie pozwala na naprawę złamanych lub pękniętych słupów. W takim przypadku zalecamy wymianę.

Słupy naprawiamy do dwóch razy, chcąc zapewnić możliwie jak największe bezpieczeństwo w magazynach, w których pracujemy. Jeżeli dany słup zostanie uszkodzony po raz trzeci, wówczas zalecamy jego wymianę na nowy. W tym celu należy skontaktować się z dostawcą lub naszym partnerem - firmą DARLOG.

Słupy regałowe naprawiamy w całej Polsce.

Tak! Nasz proces naprawy został przetestowany przez wiele wiodących instytutów (sprawdź w zakładce GWARANCJA). Jednym z nich jest Instytut Dr Moll, ten sam, który testuje regały większości europejskich producentów w zakresie statyki i zgodności z normami EN. W 2011 roku metoda naprawy ROS została oficjalnie certyfikowana przez DEKRA, największą w Europie jednostkę badawczą i certyfikującą.

Czas naprawy jest zmienny ale przyjmujemy, że przeciętnie prostowanie słupa opatentowaną technologią zajmuje 20 minut. Nasza ekipa montażowa naprawia ok 16-18 sztuk słupów dziennie.

Zwykle minimalne zamówienie, jakie przyjmujemy to 10 słupów, żeby móc zoptymalizować nasz czas i dojazd. Jeśli jednak masz mniej niż dziesięć słupów do naprawy, skontaktuj się z nami. Postaramy się znaleźć optymalne rozwiązanie.

Tak, naprawy systemem ROS są ubezpieczone na 5 000 000 zł.

Tak, ze względu na ścisłe normy, których musimy przestrzegać (zgodnie z naszymi certyfikatami), zapewniamy gwarancję na 5 lat.

Nie. Branżowy Zakład Ubezpieczeń w Niemczech na posiedzeniu komisji eksperckiej ds. Techniki transportu i magazynowania, zakres „Wyposażenie i urządzenia magazynowe”, w dniu 16.02.2011r., w którym uczestniczyli także m.in. producenci regałów i firmy naprawiające regały, zajął się wymogiem przewidzianym w rozdziale 9.7.1 normy DIN EN 15635 i wskazówką zawartą w krajowym wstępnie do normy. Na posiedzeniu komisja doszła do następującego wniosku:

Naprawy regałów mogą być przeprowadzane co do zasady także przez niebędącą producentem regału firmę bez zgody producenta. Warunkiem tego jest, aby naprawa zagwarantowała i potwierdziła użytkownikowi, że wytrzymałość regału jest co najmniej tak dobra, jak wytrzymałość regału nowego”.

Niektórzy nasi klienci w Polsce i na świecie
ROS Polska Sp. z o.o. Sp. k.
ul. Pokrzywno 16A
61-315 Poznań
NIP: 783-171-28-18
REGON: 302716510
KRS: 0000507496
Kontakt z nami
+48 517 373 513
+48 607 067 864